fredag 16 september 2011

Besök på Allum

Idag var vi iväg med svärmor på Allum. Köpte pusselmatta till Kimi.. kul för honom att leka på och ger bra grepp när han vill öva på att krypa..

Hade gått upp ytterligare 1hg idag.. hur fan det gått till vet inte jag :-( Ännu en gång kan jag bara misstänka fläskköttet.. hade blandfärs i köttbullarna igår..

Dagens mat har iaf sett ut så här:


Fil med lite fun light (ger god smak) o havrekli


Blev dyrlunch på Allum - kycklingsallad. Men så gott det var!


Ugnsbakad lax o grönsaker med en sås på kvarg, keso, rödlök, rom o räkor.
Fuskade med ett litet glas rosé till det..

Känns skittråkigt med bakslag två dagar på raken. Har inte nått det mål jag hoppades uppnå, men 1,6 kg ner på 4 dagar är ju ändå helt ok.
Så idag har jag börjat med fas 2 - introducerat grönsaker också.


Men idag är jag godissugen.. fy och tvi!

Imorgon skall jag unna mig fruktsallad - trots att jag "inte får" ;)

1 kommentar:

  1. Ät någon söt frukt istället för godis, det kanske minskar sötsuget lite :)

    Jag tror på köttet även idag. Många slags kött är väldigt feta, men det finns ju även magert kött.
    Laxen såg god ut, ät mer sådant rekommenderar jag :)

    SvaraRadera